Födelsedagsfirande

Nu ikväll har vi firat Sandra och det var jättekul och lyckat. Det blev en massa kubbspel och grillat. Dessutom är det ju ett stort plus att vädret var fint och temperaturen låg på ca 20°C.

Jag grillade i alla fall kött och det smakade väldigt gott faktiskt. Jag äter väldigt sällan rent kött numera men det var trevligt som omväxling.


Det var utan tvekan det godaste jag ätit på länge. Kött med vatten-
och honugsmelon samt tomat och mozzarella.

I kubb spelade jag tre matcher. Jag spelade först med Fanny och Fjälle, sedan med Anna och sist med Sandra. Jag måste bara säga att jag vann alla matcher jag spelade, hehe. Och de två sista spelade jag och Anna och jag och Sandra mot Fjälle och Abbe och vi utklasse dem båda gångerna. Girlpower :).


Första matchen...


Andra matchen...

Blir inga bilder från den tredje... Men kul var det.

Nu ska jag sova, imorgon får vi den andra Gis övningen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0