En utekväll (bokstavligt talat)

Nu ikväll var planen att se film tillsammans med Anna B, Elin och Sabine men det var någon grillning ute i Albedo så vi gick ut dit för att kolla läget. Det var mysigt och vi stannade tills dess att vi frös mer om fötterna än under fältveckan, tygskor och en plusgrad gillar inte varandra. Sedan gick i alla fall jag, Tove, Anna S och Elin in och drack te och pratade. Nu blir det sova, känns skönt trots allt. Men jag kan inte låta bli att undra var veckan tog vägen. DEn som vet kan ju höra av sig till mig och förklara.

Lite bilder från ikväll:





Kallt men mysigt som sagt var :).

Och ännu en bild för att visa hur jäkla sent det blir mörkt ute, det var ju inte länge sedan förra bilden och nu var det hela en timme senare. Detta är alltså fem över halv tolv på kvällen. Såg att bilden är typ identisk med en som jag tog den 28 april och denna är tagen idag 7 maj så lite mer än en vecka och det är lika ljust fast en timme senare, jag menar Jösses!



God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0