Catfight

Haha ja jo fast när jag skriver det menar jag det ganska bokstavligt talat. Igår när Abbe kom hem till Sandra tog tydligen Sixten sats och kutade ut genom dörren ner i trapphuset och ut genom den öppna ytterdörren. En innekatt ute??? Inte så bra om jag ska vara ärlig. Sandra lyckades fånga honom men Sixten gavSandra ett stort antal rivmärken och smet igen. Hon ringde då efter mig och Tove så att vi alla fyra fick jaga katt ute på gräsmattan. Katten är ju sjukt snabb och han ville verkligen inte bli infångad. Till slut lyckades vi i alla fall få in honom i trapphuset med stängd ytterdörr och efter ytterligare en stund in i lägenheten. Jösses, men stackars katt jan kommer inte ut så mycket som han skulle vilja. Viktor bara skrattade åt det när Sandra berättade det för honom senare.


Boven i dramat, Sixten :)

Nu ska jag Gisa. Hurra :S


Kommentarer
SAndra

haha,vilket äventyr vi fick!

lite spänning i tillvaron här i solle;)

2010-05-25 @ 09:37:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0