Älskar

Jag älskar verkligen att laga mat. Det är jättekul och avslappnande. Nu ikväll har jag gjort piroger och det är något speciellt att veta att jag har börjat med mjöl, jäst, mjölk med mera för att sluta med några underbart goda matbitar. Jag menar det är verkligen konst (även om pirogerna inte är så fina). Jag lnskar att jag alltid hade tid att laga en massa god mat, för skulle inte allt vara så mycket bättre då? Jag menar hur bra är det egentligen att bara värma upp någti för att man är så stressad för att sedan bara forsätta stressa?

Länge leve den goda hemlagade maten!











Kommentarer
Annie

Jag håller med!! Lagade mat "på riktigt" för första gången på aslänge häromveckan och då kände jag verkligen hur mycket jag saknat det! Tänkte laga mexikansk linssoppa imorgon för att pigga upp mig lite :)

Kram!

2010-05-08 @ 15:01:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0