Vampyrer

We like vampyrer här :). Nu ikväll har jag och Sandra, och Elin var med en stund, sett både Vampire Diaries och True Blood. jag älskar verkligen de där båda serierna och jag älskar att båda går att följa via nätet eftersom jag inte har en tv. Jag blir verkligen helt besatt av vampyrer och det som är bäst med dessa båda serier är att trots att det finns likheter skuljer de sig i grunden enormt mycket. De är välgjorda och oerhört spännande (på olika sätt). Jag kan verkligen rekommendera båda serierna till er som inte har sett dem. Det som skiljer dem åt mest är att Vampire Diaries är så lättsmält och lättillgänglig medan True Blood måste man nästan se några gånger innan man inser hur fruktansvärt bra det är, fö det är det. True Blood är utan tvekan en av de bästa serier jag följt och än så länge tycker jag att den andra säsongen håller måttet riktigt bra. :) Nu måste jag sova så att jag orkar plugga imorgon, då är det också överlämnadet av FN-styrelsen till oss i den nya styrelsen. Spännande.





God natt!


Kommentarer
Jessica

=) Tack att jag inte är ensam! Jag vet inte vad det är med True Blood som är så bra, men enormt bra är den! =) Älskar att sitta uppe och titta... det är så mysigt... lite knepigt när de helt plötsligt pratar svenska, jag hinner inte alltid med att ställa om hjäran och missar vad de säger... på svenska! haha... gillar skarsgård mer än bill vampyren :P jag vet att det är meningen att vi tjejer ska sukta efter bill och killarna efter sookie... men jag ÄLSKAR ALEX =P Han är så cool!

2010-03-20 @ 00:45:51
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0