Vad var det jag sa?

Vi var bäst, så är det bara. Vår presentation gick jättebra, det var bara några små missöden men inget stort. Jag är stolt över mig själv, klarade mig nästan helt utan stödorden och det blir så mycket bättre flyt då. Det är skönt att bara kunna prata fritt utan att vara bunden av ett manus. Ska satsa på att lära mig det typ utantill i fortsättningen med. :) Vi fick bra kritik av den andra gruppen och av Ingvar så det kändes bra. Det blir verkligen roligare och roligare att redovisa. PowerPointen fick också mycket beröm vilket var skönt, luftig och lättillgänglig. Mycket bra beröm. Nästa gång jag och Ida jobbar ihop ska vi gå avancerat tänkte vi, haha. :) Wait and see. :) Nu ska jag dra till skolan på FN-möte...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0