Sova

Nu ska jag sova. Det har varit en bra dag allt som allt.

Städning √

Läst ut Bauman √

Läst ut (O)Rättfärdiga krig √

Läst om artikeln och markerat det viktiga √

Varit på Aurora-möte √

Varit på klassmöte √

Och så har vi haft ett minimöte med grupparbetet √

Så nu har jag läget under kontroll tror jag i alla fall. Jo just det, jag har färdigställt min anteckningar till grupparbete, 9 sidor allt som allt. Bra jobbat, Sofia.

Aaa, jag har bestämt att jag ska åka till Jessica den 26 mars också, ska bli så kul nu ska jag bara boka biljetter. Det kommer bli en jättebra födelsedagspresent att få träffa Arve. :)

Nu sova, imorgon kommer familjen :)


Kommentarer
Annie

Grymt! Har också en lista över saker jag måste göra men än så länge har jag bara betat av två av dem. Du är min förebild! ;)

2010-03-13 @ 12:12:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0