På väg hem...

Nu ska jag snart packa ner det sista (det mesta) och sen ska jag och sandra ner på stan innan det är dags att ta bussen till sundsvall och sen vidare till gävle och jessica, jerker och arve. Det ska bli så kul att komma dit och det ska bli oerhört skönt att komma bort från den här staden. Den är faktiskt inte så mycket att hurra för även om den ibland har sian ljusa sidor. Jag har faktiskt fått en del presenter vilket är jättekul :) och vem vet det kanske blir någon mer senare ;). Hehe jag ska publicera den hemliga prsenten (inte till mig dock) när jag kommer hem, imorgon eller på söndag. Nu måste jag skynda mig så att jag hinner allt.

ha de!

ps. vårt avlopp är fixat nu :) hehe inte alls efter ett bra tag eller så :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0