Movienight

Filmkväll i kväll. Det var jättemysigt. Jag, Sandra, Elin, Tove och Sandras kompis Elin. Först såg vi en kort dokumentär om hur våra mobiltelefoner tillverkas i Chennai, Indien och hur sedan återvinns. Det är rena rama skandalen. Vilka arbetsförhållanden. Jag blir riktigt arg faktiskt. Sedan såg vi i alla fall på Transformers 2 (den var ganska bra) och (500) Days of Summer (Den var ganska mysig, lite annorlunda kärlekskomedi faktiskt). Och så åt vi min kladdkaka som jag hade bakat, mums. Den blev faktiskt riktigt bra om jag ska vara ärlig, och det finns kvar så jag få lite till frukost, lunch och middag imorgon. :). Jo just det bowlingen igår gick okej. Började med en strike men lyckades aldrig göra om den bedriften :). Det var jättekul även om Sandra utklassade alla oss andra (bland annat tre strikes på rad)! Det ska vi definitivt göra fler gånger.

Nu ska jag sova, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0