Lustig maskin

Igår när jag, Sandra och Elin satt inne på Kaffe-Petter och käkade lunch kom det en jätteskum maskin och körde förbi. Sedan när vi var på väg hem till Elin mötte vi den igen och det visade sig att det var en jättelik snöslunga som gjorde snygga kanter vid vägen och som sprutade ner snön på en lastbil så att den kunde köras iväg. Haha, den säg verkligen lustig ut ich jag antar att den är väldugt effektiv men jag har i alla fall aldrig sett en sån förut. De finns i alla fall inte där jag kommer från. Slänger in en bild så att alla kan få se, dock är det inte jag som har tagit den utan den kommer från Arlanda.se.





Kommentarer
Annie

haha såna där borde finas här också!!

2010-03-05 @ 12:43:45
Jessica

hihi, gud vad fiffigt! Jag har bara sett en massa lastbilar med snö på men inte med en sån där maskin!

2010-03-05 @ 13:36:09
URL: http://expectansy.blogg.se/
Anna

såna där finns faktiskt här i thn, har sett en massa och de kör på gatorna hela tiden, hamnade bakom en i strömslund när ja övningkörde:D

2010-03-05 @ 16:41:04
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0