En bra start på dagen

Dagen började med att jag öppnade paketet från mamma, pappa och anna som innehöll en bok jag önsakde mig och kortet från mormor och morfar. Det var riktigt mysigt. Sedan blev jag bjuden på en underbar frukost av Tove. Det var verkligen lyxigt men grönsaker och hembakat bröd och apelsin med kryddor och te. Helt perfekt start på dagen. Sedan har jag pratat med mormor och med Jessica med nu på morgonen. :). Underbart. Snart ska jag iväg till skolan och i eftermiddag ska jag åka till Jessica, Jerker och Arve och hälsa på dem innan jag fortsätter hem imorgon. Det ska bli så kul att få komma bort härifrån och äntligen få träffa Arve (som jag har hört ryktesvägen har börjat le). Är det inte fantastiskt?

Hemtentan är inlämnad och vi fick välja grupper själva inför grupparbetet. Jag är med Sandra och Elin och vi fick även välja ämne själva så vi ska jobba om El Nino och El Nina. Spännande. Annars verkar geovetenskapen ganska tråkig just nu men förhoppningsvis blir det bättre. Nu måste jag skynda mig.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0