Besök :)

Har haft besök nu i helgen i familjen. De kom i fredags och stannade till nu på morgon. Det var jättekul och skönt att träffa dem igen. I fredags gick vi lite på stan och sedan käkade vi på Kinaresturangen. Mums. På lördagen drog vi till Ö-vik och shoppade, tittade på utsikten från Hallstaberget och lagade mat och myste till Melodifestivalen. Det har verkligen varit jättekul at ha dem här :). Ganska sorgligt när de åkte man vad ska man göra? Vi sse om två veckor igen när jag kommer hem. Det ska bli så kul :). Jag fick förresten två presenter också. Den ena öppnade jag nu (det var ett uppslagsverk) och den andra ska jag spara tills dess att jag fyller år :). Nu har jag något att se fram mot.

De här ljusstakarna köpte jag igår i Ö-vik. Visst är de fina? Jag älskar verkligen Cult.



Och så köpte mamma tulpaner till mig, :) visst ser de våriga och fina ut?



Snart är våren här, längtar så. Idag ska jag och Ida arbeta med Bauman-grupparbete, och Viktor skickar sin del om en timma. :) Så allt är frid och fröjd.
 



Kommentarer
Annie

oj kommer du hem? :) hör av dig! Kram!

2010-03-14 @ 20:56:51
Annie

oj kommer du hit? :) Hör av dig! kram!

2010-03-14 @ 20:57:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0