Svensk sommar

eller vad är det som det kallas? Regent öser ner ute och det är allmännt deprimerade. Jag lånade en bok på bibblan idag så att jag kan plugga lite franska. Ska fixa inför en ev resa imorgon tror jag men inget är bestämt än... (så snart allt är bokat kommer jag att skriva om det i alla fall :)). Nu ska jag se om jag kan beställa någon trevlig bok att läsa under sommaren och sedan blir det the mentalist på tv.

Har förresten läst ut den de två första böckerna i Vampire Diaries serien och de var bra. Det var en enorm skillans mot tv serien. Det är nästan så att jag kan tro att det inte är samma sak... jag tycker att serien är bättre än böckerna men det är nog för att jag trodde att böckerna skulle vara som serien men så var inte fallet (någonstans). Om man tänker bort serien helt och hållet tycker jag att böckerna är riktigt bra faktiskt.


♥ den bästa serien :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0