Sommarprojekt 2010

Jag har ju tidigare skrivit att jag tänkte odla lite kaktusar nu under sommaren när jag har tid och när det är sol och varmt ute. Jag tänkte att jag skulle visa hur det går från frö till kaktus (förhoppningsvis) men det återstår att se hur det går. Jag började i alla fall i förrgår när jag köpte jord och planterade fröna. Eller om det kan kallas plantering vet jag inte eftersom jag bara lägger fröna ovanpå jorden. Så vitt jag minns så började det gro ganska snabbt då snart kanske jag kan visa upp lite resultat...





Jag passade också på att plantera om lite andra kaktusar. Nu är det bara att vänta :).

Idag har jag skurat våra utemöbler och städat lite. Nu ska jag titta på Vampire Diaries.

Imorgon är det student som gäller. Ska bli kul!

Ha de!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0