Virkning del 1

Ja, idag har jag lärt mig att virka. Jag har gjort luftmaskor, fasta maskor, stolpar och dubbla stolpar. Jag är mycket inponerad av mig själv även om det var enklare än jag trodde. När jag hade hållit på en stund fick jag in tekniken och då blev det till och med snyggt. Det är inte så illa det, i alla fall inte för att vara första gången. Nu har jag fått i "hemläxa" av mormor att sticka några fyrkanter. Hihi, det ska bli kul och vi får väl se hur det går :).



En liten bild på mitt verk från idag. Det ser mycket snyggt ut om jag ska vara ärlig :).

Och jag måste ju bara tillägga att det är spännande att Nederländerna slog ut Brasilien i fotbolls VM. Vem hade kunnat tro det?

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Annie

snyggt! :D

2010-07-03 @ 20:27:57
sylvia

Jisses va snyggt det blev på bild. Men det är JÄTTESVÅRT !!!!! att vilka så du är duktig.

2010-07-07 @ 18:49:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0