Två dagar kvar (eller en kanske?)

Flygbiljetten är utskriven. Packningen är påbörjad. Tranfer från flygplats är fixad. Jag har konstaterat att jag har Melissas mobiltelefonnummer, så jag kan alltid smsa om jag vill :). Mailet verkar inte fungera men men. Jag känner mig redo. Tror jag i alla fall. Imorgon blir det en tur till Överby för att inhandla ett solpuder och sedan är jag redo trro jag. Så redo som jag någonsin kan bli.

Dock börjar jag inse att har glömt väldigt grunsläggande saker. Jag fick till exempel fundera en bra stund innan jag kom på hur man frågar vad heter du. Haha, det bådar kanske inte gått. Men annars ska jag nog klara av att hålla ett grundläggande samtal på franska med en annan människa. Och eftersom jag åker för att lära mig gr det inte så mycket om jag suger.

Men det som jag är mest nervös för förutom att jag träffa min värdfamilj (Melissa och hunden så vitt jag vet) så ska jag ha ett muntligt test med en lärare på måndag. Hjälp säger jag bara. Men det ska nog gå det med!

Bonne nuit!



Kommentarer
Tove

LYCKA TILL!

Det kommer att gå utmärkt!!!

Håller tummar och tår för dig :)



Ha det underbart!

2010-07-24 @ 16:42:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0