På svensk mark igen

Nu är jag tillbaka på svensk mark igen även om det baraär högst tillfälligt. På söndag äker jag tillbaka ut i Europa. Denna gången blir det till Frankrike och Antibes. Spännande.

Tyskland var varmt (ca 30 grader de flesta dagarna), oerhört mysigt (alla dessa korsvirkeshus och mysiga städer, jag skulle definitivt kunna tänka mig att bo i Tyskland), äventyr (både en gruva och sommarrodel) och en del shopping, god mat och vackra vyer.

Det som var allra bäst var i alla fall att åka rodel. Tänk att susa utför ett berg på en liten plastpulka med medar (typ). Der var undervart kul och jag kan rekommendera det till alla :).

Nu ska jag gå och städa lite på mitt rum. Imorgon kommer Jessica och Karin hit. Det ser vi fram mot.

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0