Idag, Igår

Ibland hinner jag inte med känns det som. Det är så mycket som jag måste fixa och jag hinner inte. Jag har inte tid. Men det löser sig säkert. Jag åker ju i alla fall på söndag så tills dess måste allt vara fixat men det  är nog inga problem.

Igår träffade jag i alla fall Karin och Jessica. Det var jättekul men det känns skumt att vi kommer att bli så utspridda över hela Sverige i höst. Vi kommer ju aldrig att hinna träffas utom typ på jul men det får gå. Vi hade det i alla fall jätteysigt igår och satt och tjötade hela dagen.

Idag har vi vart på middag hos mormor och morfar. Vi åt Shepherds Pie och sedan glass. Det var kul att se dem igen och kunna slappna av lite.

Nu har jag sett på Morden i Midsommer och snart blir det sova tror jag.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0