Telefonmänniska

Om jag kunde välja en egenskap, vilken som helst så skulle jag vilja vara en telefonmänniska. Jag har verkligen svårt för att prata i telefon och jag önskar att det inte var så. Det känns som om man är ganska avskuren om man inte kan prata i telefon. Det är lite jobbigt ibland men vad ska man göra åt det? Alla förslag mottages tacksamt ;). Suck. Nu är handlingsplanen i alla fall snart klar men vi har fortfarande inte fått all kurslitteratur (PANIK, nej men Lycknis får i alla fall ta och skärpa sig lite det har gått över två veckor). Nu ska jag i alla fall sova.



Kommentarer
Karin

Vad är det med Lycknis egentligen.. Jag väntar också på en bok som jag beställde för jättelängesedan nu! Fan va sega de är alltså! Vi borde skriva klagomail xP

2010-01-21 @ 23:35:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0