Lång, kort eller långt bort?

Lång dag eller kort dag, jag vet inte hur den ska beskrivas, den var kång men gick fort och kändes alltså kort. Nu ska jag snart åka hem igen. Ska bli skönt att komma bort lite från den här kylan, -25, och snön, snöade kanske 3 dm i förrgår och igår. Det blir en del plugg hemma ändå, för jag måste. Så är det bara. Jag gillar inte det här grupparbete. Eller jag gillar min grupp men inte uppgiften. Det är väl bara att härda ut egentligen. Jag har ju inget val. Men det är skönt att kunna jobba hemma också. Hoppas jag. Det återstår att se. Nu ska jag snart äta middag och sedan packa ihop det sista innan jag drar till bussen :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0