Det blåser iskalla vindar...

Sanna mina ord om vi inte höll på att frysa ihjäl idag när vi gick till och från skolan. Kanske inte riktigt men det var kallt. Nu är det -15 och det är riktigt blåsigt. Speciellt bron var inte att leka med. Dessutom blåste dte rakt ingenom mina vantar och det var inte utan att jag undrade var mina extra innervantar var. Men men det var till att uthärda och lite härdade efter fältveckan är vi allt. Idag har det varit en ganska bra dag; jag har avbställt lycknisböckerna och beställt nya från bokus, beställt nästa kurs böcker från Bokus (litar inte ett dyft på Lycknis hur billigt det än är), vart i skolan, läst ut Sachsboken :), städat köket, hallen och mitt rum, skruvat upp min tavellist på väggen i köket... det var det jag kommer ihåg att jag har gjort och sedan kan det finnas saker som jag  har glömt. Haha. Nu ska jag i alla fall skriva ut tågbiljetten till imorgon så att jag kommer hem :).



Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker du om blogg.se's nya design?

Kommentera gärna det på min blogg :)

2010-01-28 @ 20:10:16
URL: http://ferhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0