2009/2010

Ett år har gått och det kommer att komma ett inlägg om hur det här året har varit för jag vet att i alla fall mamma vill veta vad jag tycker men jag kunde inte sätta ord på det hemma, det blev lite för jobbigt. Men inför det här året, 2010 så har jag ett mål i alla fall eller egentligen har jag två (ett måste och som jag ska kämpa mot). Mitt måste kommer att bli bara mitt för trots allt är jag rädd för att misslyckas. Det jag ska kämpa mot är att lära mig prioritera det som är viktigt. Det som verkligen betyder något. Att lära ta vara på de stunder som bertyder något men framför allt lära mig slappna av och bli mindre stressad. Vi får se i slutet av året hur det gick. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0