Vuxen

Hade en underbr dag igår och det var enormt kul att träffa Annie, Karin och Jessica igen. Men det känns konstigt på samma sätt, vem det när vi träffas igen och framför allt var. Jessica ska till Örebro och Karin till Oslo nästa vecka. Jag menar näsat vecka det är snart. Annie blir kvar här i stan i alla fall nu. Det känns verkligen som om att vi har blivit vuxna :). Haha flyttat hemirfån och allt. Att flytta hemifrån måste ju ge en massa vexenpoäng, eller? Nu ska jag vara vuxen och läsa min PRSP Gambia.



Kommentarer
Annie

haha ja ni ligger långt före mig vuxenpoängsmässigt allihopa. Ja det var jättekul att ses! :) Jag håller med det känns verkligen som vi har blivit vuxna! När vi träffas allihopa känns det ibland som om jag betraktar oss utifrån, typ som om man sitter i taket eller nåt och tänker: vad stora vi är som sitter här och diskuterar såna här saker. Värsta out of body experience haha. Kanske borde jag läggas in på nåt psyke...

2010-02-08 @ 18:35:48
Karin

Men jag känner mig inte vuxen någonstans! Jag har varit borta i 2 dagar nu och jag längtar hem som fan! Det känns inte som att jag ska vara i Oslo. Jag är inte redo för sådant här :P

2010-02-12 @ 21:47:54
URL: http://kakochdonk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0