Vart tar tiden vägen?

Tiden bara fösvinner, ena dagen är det måndag och nästa dag är det onsdag kväll. hallå? vad har jag gjort egentligen? okej, en vettiga saker som att jag är inne på mitt sjätte kapitel i (O)Rättfärdiga krig, den är mycket intressant. Men förutom det? Ingenting. Känns ganska deprimerande egentligen men så ska man inte tänka utan man ska se positivt på saker och ting, :). Jag väntar i detta nu på att middagen ska bli klar (varför jag äter så sent är en kan sammanfattas i "vart tog tiden vägen?"). Men snart är mina potatisar och morötter i ugnen klra och jag ska bara steka lite kryddig korv. Mums. Jaha där var middagen klar.... Måste bara säga att Sandra och Elin har blivit antagna till att åka och volontärarbeta i Tanzania, detr är så kul :). Grattis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0