That made my day

Underbart. Var nyss inne på Helenas blogg och såg att hon hade varit inne på urbandictionary.com och sökt på sitt namn. Kunde inte låta bli att göra samma sak och jag måste erkänna att det vände hela mitt humör. Nu känns livet bra igen :).

Sofia - very beautiful woman, someone who is smart. very loving kind and sweet :)

Tur att jag inte har så höga krav tydligen ;). Vi sitter i alla fall på skolan och arbetar med grupparbetet. Vi har gjort klart fråga ett, två, tre och ska strax börja på fråga fyra. Ja eller klart är nog en överdrift men vi har kommit långt i alla fall och det är mycket bra det :).

Dessutom så var det underbart väder ute förut och jag har tagit en massa vackra kort, kommer upp på bloggen sen när jag kommer hem. Nu åter till Gambia och fattigdomen där.



Kommentarer
Annie

Aw :) hade också blivit jätteglad om jag fick höra nåt sånt! Vad snygg bloggen har blivit förresten!! :D

Hoppas du lever i kylan! ;) Kram

2010-02-08 @ 18:29:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0