Sökes: Inspiration

Jösses, jag skulle verkligen behöva lite inspiration. Har pluggat nästan hela dagen och fått gjort in princip ingenting. Jag vet inte hur jag ska fortsätta. Jag har ett ton med antckningar, böckerna och artiklarna. Vart ska jag börja? Jag måste uppenbarligen försöka plugga in så mycket som möjligt men det finns inget logiskt ställe att börja på och allt känna bara rörigt. Jag är verkligen jättetrött på att plugga och det jag vill mest just nu, det är att få gå och lägga mig. Haha. Önsketänkande. Måste verkligen fortsätta nu. Dessutom börjar mina kakor ta slut. Katastrof. Och jag orkar inte gå till Ica. jag menar hur ska jag kunna plugga utan kakor och inspiration? Går inte.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0