Panik?

Jaha, jag måste hitta ett sommarjobb (fast egentligen vill jag nog inte men erfarenheten den behövs) och nu har jag slut på idéer. Alla förslag mottages tacksamt, så snart som möjligt. Dessutom är det bra om de inte kräver att jag uppsöker dem personligen just eftersom jag befinner 80 mil från platsen jag vill ha jobb på. Dessutom vill jag inte jobba hela sommaren bara fram till augusti om ens det. Är det någon som tror att jag får jobb? Jag tvivlar själv på det men lever på hoppet än i alla fall. Dessutom så dog min inspiration för en stund sen och nu vet jag helt ärligt inte vad jag ska göra. Blir i alla fall lite träning om en timme.



Kommentarer
Jessica

jag känner samma sak. Känns meningslöst att ens söka! Men jag måste för jag behöver jobba, någonting att göra, erfaraenheten och pengarna! Haha, har också tappat inspiratonen lite, vilket är synd eftersom typ alla deadlines för ansökningar går ut om 1-3 veckor!

2010-02-21 @ 19:57:43
URL: http://expectansy.blogg.se/
Karin

Håller med både din och Jessica! Fan för jobbsökande alltså!

2010-02-22 @ 14:57:50
URL: http://kakochdonk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0