Nattmat

Sitter på min säng och njuter av tystnaden och en skål med jordgubbskräm med mjölk. Måste verkligen bli bättre på att äta innan jag går och lägger mig. Jag har inte kunnat sova två nätter, inte på rad, för att jag var hungrig. Hungern kommer visserligen inte förän ganska mitt i natten men vad gör man inte för att förebygga. Nu ska jag i alla fall inte ta några risker. :). När krämen är uppäten blir det i alla fall sängen för mig. Jag sov bara fyra timmar natten till lördag och nu är jag sjukt trött. Skulle kunna somna stående. Tänkte berätta lite mer om mina sommarplaner imorgon ;).
God Natt och Sov Gott!



Kommentarer
Jessica

åh kräm! Gud vad gott =D

2010-02-14 @ 14:20:01
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0