Maraton

Vi har haft Skärgårdsdoktorn maraton hela kvällen, hur mysigt som helst. Idag har vi sett fyra avsnitt, 1 på säsong 1 och tre på säsong 2. Så totalt har vi sett hela säsong 1 och halva 2:an. Den serien är verkligen så himla mysig. Elin har alla tre säsomgerna så det lär bli fler kvällar. Dessutom har jag letat som en galning efter språkkurser i Frankrike till sommaren och jag har hittat några som jag tror kan kanske leda till något. Vi får se. Brest får flest röster för tillfället. Nu måste jag sova så jag orkar plugga imorgon. Godanatt!



Kommentarer
Annie

:O tror det var där min högstadiekompis Susanne var! Ledsen över at behöva krossa dina planer men jag tror inte hon tyckte det var så bra där. Men jag kan höra lite med henne om du vill, kan ju hända att det var nåt annat ställe som lät likadant (jag kan ju trots inte franska ;) Kram!

2010-02-15 @ 12:17:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0