Inte så enkelt

Jag önskar verkligen att jag kunde komma hem nu men det kan jag inte. Det är inte så enkelt. Och det går alltid upp och ner även om det blit bättre och bättre. Dalarna blit mer mindre och kommer mer sällan. Jag saknar alla oerhört mycket och föroppningsvis är jag hemma om en månad. :) Det är tur att jag har så underbara vänner både här, hemma och i resten av världen numera. Annie, Karin, Jessica, Daniel och Julia - tiden går och stjäl dagar och år. Förändringar kommer allt oftare... Så har det alltid varit... Men den goda vänskapen varar hela livet. Vi ses snart det vet jag.




Kommentarer
Karin

:D

2010-02-20 @ 16:12:01
URL: http://kakochdonk.blogg.se/
Annie

Hör av dig när du är hemma!! :) :D

2010-02-20 @ 17:13:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0