Ett öga rött

Snart ska vi mysa med filmen "ett öga rött" och äpplepaj. Nu väntar vi bara på att alla ska komma och att pajen ska bli klar. Idag har jag inte gjort något direkt utom att läsa ut UNDP rapporten. Jag har också försökt hitta information om franskastudier i frankrike till sommaren men allt är så dyrt eller så ligger det på rivieran och dit vill jag inte. Jag hittar inte direkt någon bra organisation heller så jag är lite kluven. Men samtidigt vill jag jättegärna åka för jag vill verkligen lära mig franska flytande. :) Ska leta lite mer imorgon och börja söka lite sommarjobb tror jag. Någon som har förslag till någon av dessa två aktiviteter ;) så mottages det gärna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0