Åt rätt håll

Sitter i köket och tittar ut på en massa snö och en klarblå himmel. Det kan nog inte bli bättre än så här. Hela världen är så vacker. Jag vill bara sitta här och titta resten av dagen. Visserligen en omöjlighet men att ta vara på den här stunden är det minsta jag kan göra. Plugg på skolan resten av dagen. Inte kul på en söndag men vad ska vi göra? ;). Jag har lovat mig själv att jag ska bli bättre på att leva i nuet, stressa mindre och försöka vända allt till något postivt. För egentligen finns det ju inga dåliga saker, händelser utan bara dålig attityd. Eller hur? Allt blir så mycket sämre om du går in med en negativ attidyd och då klarar du ingenting. Nu ska jag rädda min omelett innan den bränner ;).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0