Tisdag

Känns ganska drygt att det bara är tisdag, tiden går så sjukt segt. Idag har vi haft föreläsningar hela långa dagen, sedan var det hem, handla och käka innan det var dags för styrelsemöte. Nu sitter jag och väntar på att vi ska överraska Elin på födelsedagen med en liten fika.

Annars är jag bara ganska trött och skulle vilja sova länge. Imorgon är vi lediga men det är grupparbete klockan 10. Tack och lov hemma hos Helene så jag slipper gå så jäkla långt i kylan.

Idag har det bara en bra sak och det var jag att den sista julklappen jag beställt kom. Tack och lov säger jag bara. Jag var riktigt rädd att jag skulle hinna åka hem innan den kom. Men nej nu är allt klart och nu är det bara att lämna sollet.
Ja, det klart jag har inte fått bredbandsräkningen än... var är den??????? suck, det löser sig (annars får jag ringa och klaga lite tänker jag...)

Nu ska jag göra roligare saker, ha det!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0