Sovmorgon

Idag tog jag den där väl behövliga sovmorgonen som jag har längtat efter i flera veckor. Det känns jättebra, jag är i alla fall utvilad. Att jag vaknade upp och hade ont i halsen får vi se som en liten negativ bieffekt.

Gårdagen blev väldigt trevlig med 2x Källsta, först för att julpyssla med Tove, Gunilla och Elin och sedan på kvällen tillbaka för att titta på Så mycket bättre med Tove. Jag är förvånad, jag  trodde inte att det skulle vara så bra programmet som det faktiskt var. Och nu är det bara ett avsnitt kvar. Lite trist.



När jag och Elin var på väg hem fick vi världens chock. Vi var både jättetrötta och ville verkligen bara gå och lägga oss trots att klockan var ca halv elva. När vi är 50 m kanske från våran port, tvärstannde vi båda två. Gänget ovanför oss hade fest, och okej det kan jag leva med men om ytterdörren är stängd och vi 50 m bort fortfarande kan höra vartenda ord i alla låtar då blir man inte överentusiastisk. Som tur var var det helt ok inne i lägenheten och allihop drog ut en halvtimme senare. Men en liten chock fick vi oss allt :P.



Kommentarer
tove

Så mycket bättre som spellista :)

Kanske inte lika bra som tv-programmet men nästa!!!

http://open.spotify.com/user/tvoe/playlist/3lu7UhobioaCpRBL8D1iHo



:)

2010-12-05 @ 12:59:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0