Ren och skär, nej, ren och vinröd

Då var julen över och jag måste säga att det har varit underbart. Jag fick en massa saker som jag hade önskat mig och en del andra saker med :). Det känns så tråkigt att bara tala om vad jag fick så jag lägger upp lite rim så kan ni ju gissa bäst ni vill vad jag fick (rubriken är också ett "rim").

"Hon försökte bli en söt och ljuvlig mö
men misslyckades helt och fick byta "kö"
Rymde sedan iväg långt bort
och försökte bli en tapper sort
vägen dit var lång och inte rak
och finalen utspelas på någons tak"

"Inte är det Harry Potter
Ock inte hemmagjorda gotter
kanske något som gör dig klok
Jag tror det är en..."

"Om julen ska allting glimma
tänk om jag kunde rimma"

Haha, en del av rimmen är verkligen ospecifika och det går inte att gissa vad det är...

Men nu ska jag återgå till att skriva mitt organisationsteori pm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0