Nyponbullar

Idag har jag bakat bullar och tagit det lugnt. Det känns skönt. Imorgon är vi också lediga. Men sen drar det igång igen på allvar. Varje dag och kväll händer det något tills dess att vi åker hem nästa helg. För att njuta av min ledighet idag har jag bakat nyponbullar eftersom jag hade helt slut på bröd. De blev riktigt goda.

Sedan har jag pluggat en del franska, tagit det lungt och kollat på någon dokumentär på datorn, lyssnat på musik och läst min bok. Trevligt trevligt. Nu ska jag, Elin och Eira och kanske Sabine strax gå till Aurora. Det ska bli jättekul att träffa tjejerna.

Hörs senare!



Kommentarer
Jessica

sv: Nej det är inte medicinsk grundkurs :P Utan Klinisk mikrobiologi ;) hehe... Ja, ring du :) Nåt borde jag ju kunna bidra tycker jag ;) Vi ses väl vid jul? Kram!

2010-12-06 @ 22:26:53
URL: http://expectansy.se
sylvia o nisse

Du är fantastisk med ditt brödbak

2010-12-07 @ 12:00:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0