God morgon!

Det blev en ganska trevlig kväll igår. 10:ornas luciatåg var fint och riktigt ambisiöst, men det var mysigt. Efter det var det fest... Men oerhört festsugen som jag var (not) så slutade kvällen med att jag, Ida, Ida, Tove, Mirja och Peter spelade Canasta i två och en halv timme. Det var jättemysigt och vi hade väldigt trevligt. Jag och Tove spelade i lag och de två första omgångarna gick det riktigt bra men sen gick det ganska dåligt...


Tove och Mirja var väldigt koncentrerade... :)

Nu ska jag fortsätta tvätta, städa och plugga. Vilken rolig söndag :P.






Kommentarer
ida i din klass!

Vad kul det var!!! Vi får kära en repris någon gång tycker jag :) kram!

2010-12-14 @ 19:36:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0