Sista veckan

Hej hopp allihopa!

Har ar det toppen och jag bara njuter av de dagar som ar kvar. I helgen blev den Monaco-Monte Carlo och igar Ile Sainte Marguerite, dar har faktiskt mannen med jarnmasken suttit fangslad. Spannande och mycket vackert? bada stallena. Jag har kommit pa hur man gor ö och ä men det ar ganska komplicerat sa ni far klara er utan. Bokstaven a med en prick over har jag ingen anning om hur man gor.

Idag var forsta dagen i B1 och det gick battre an forvantat aven om jag inte ar sa bra pa att prata sa forstod jag i alla fall det mesta. Hurra! Annars har jag varit pa stranden med Mirka och Ninka idag och det var mycket trevligt. Imorogn blir det stranden igen. Vad gor man inte for lite solbranna.

Idag fick vi dessutom laxa sa den har jag kampat med ikvall. Det saknas fortfarande 7 ord. Mycket irriterande. Melissa ar i alla fall inte hamma nu heller sa det var ett tag sedan vi traffades. Trist men vad ska jag gora?

Nu ska jag snart sova, ar sjukt trott verkligen.

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0