Sista måltiden

Idag har det verkligen bara regnat hela långa dagen. Jag fattar inte vad det ska vara bra för. Visst ibland är det skönt när det regnar men idag hade det varit skönt att kunna gå ut lite och motionera bort träningsvärken som jag har efter igår. Men nej, det var bara till att stanna inne. Jag antar att jag kunde ha gått ut om jag tog på mig stövlar och regnkläder men det var inte så lockande.

Vidare till något annat sjukt irriterande. Jag försökte regisrera mig till min franskakurs alldeles nyss. Men gick det? Nej såklart inte. jag får bara upp att det är någon form av error och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Är inte sådant underbart? Jag tror att jag ska försöka igen snrta och annars får jag väl maila dem och säga att det inte funkar antar jag.

Imorgon blir det i alla fall Ullared, jag måste köpa en del grejer på Gekås och lite annat på NetOnNet så det kan nog bli en trevlig dag.

Nu ska jag återgå till att svära över datorn!

Ha de :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0