But you are not blond

Har kommer antligen ett litet inlagg fran frankrike och antibes. jqg maste bara saga att franska tangentbord ar skumma, mycket skumma, inget ar dar det borde vara.

Men i alla fall, jag har det underbart: Det ar varmt over 30 grader varje dag och vattnet ar jatteskont. Jag blir battre pa franka varje dag och den har kursen gor verkligen underverk. Vi ar bara 8 stycken i klassen och jag ar enda svensken. Var larare ar jattebra och jag fattar typ allt hon sager.

Pa eftermiddagarna ligger vi antingen pa stranden eller aker nagonstans och shoppar. Dock ar det valdigt dyrt har. Hitills har jag i alla fall besokt Cannes (2 ganger), Nice, Gourdon och Grasse. Och sa klart Antibes :). Pa planerna for tiden som kommer finns Monaco, îles de Lerins och lite annat smatt och gott. Det ar i alla fall inte sa gott om svenskar pa skolan vilket jag tycker ar skont.

Min vardfamilj ar snall men jag har typ bara traffat henne fem ganger sen jag kom. Hon har ett sott litet hus och en sot medelstor hund. Mitt ru, bestar av en dubbelsang. For att oppna resvaskan maste jag lagga den pa sangen :).

Aaa; o till rubriken sa har jag fatt den kommentaren av flera personer, italienare bland annat nar jag sagt att jag ar fran sverige. vilken syn folk maste ha pa oss ;):

Nu far jag snart damp pa tangentbordet sa jag ska ta och sluta.

A bientôt toute le monde.





Kommentarer
Karin

Åh va härligt det låter :)

Fan va roligt att folk tror att alla är blonda :P

2010-08-05 @ 00:50:10
URL: http://kakochdonk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0