Vår

"Solen står högt över taken, vinden har vänt, isen har smält och det luktar som vår"
                                                                                                   Lars Winnerbäck

Våren har kommit till Sollefteå :). Äntligen. Jag blir så glad när solen lyser och det är varmt ute. Det känns i luften. Jag pratde med mamma förut och jag tror jag ska ta mig hem över Valborg men jag får se. Allt beror lite på :).

Pluggandet går helt okej och vårt mål är att vara ganska klara på måndag. Vi har läst lite i kurslitteraturen nu på morgonen och den var ganska bra faktiskt. I Strahler finns det i alla fall ganska fina bilder :). Hehe, boken får ett extra plus för det.

Puss.


Kommentarer
Jessica

Jag kommer vara i Karlstad under Valborg =) om du kommer ner så får du gärna komma och hålla mig sällskap =) det är tydligen värsta happening där då! jag försöker få med mig annie upp oxå =) ska bo i systers lägenhet med hunden =P så vi får plats allihop =P

2010-04-10 @ 22:27:54
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0