Tvätt och städning

Jag har varit riktigt duktig nu på morgonen och jag har tvättat all min tvätt och väntar just nu på att den ska torka. Dessutom har jag städat hela lägenheten, dock inte mitt rum det får bli kvällens projekt tror jag. Dessutom har jag hört av mig till vtd som det stod i mailet jag fick i förrår så nu ska jag på en arbetsintervju den 30 april. Det känns så skönt att  veta att det kanske kan bli lite jobbande i sommar också. Men jag ska nog inte ta ut segern i förskott :).


Jag tycket faktiskt att det är ganska roligt att tvätta ibland :).



Kommentarer
Karin

Va duktig du är :)

Jag tycker också att det är kul att tvätta. Är det verkligen normalt xD

2010-04-16 @ 09:41:25
URL: http://kakochdonk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0