Tiden som passerar

Tiden går fort känns det som. Det är på både gott och ont. Just nu och de senaste dagarna längtar jag hem mer än jag gjort på flera månader. Tanken om att åka  hem på Valborg fanns men jag vet inte om det skulle vara värt det. Speciellt eftersom det verkar som om många tänkte dra hem då eftersom tentan är gjord. Jag funderade också på... eller jag vet inte. Mina valmöjligheter att åka nånstans är ju inte direkt stora om jag säger så.

Jag vet helt ärligt inte vad jag ska skriva, allt känns så upponer och att skriva om hur vi pluggar hela tiden känns inte direkt kul eller inspirerande. Ska snart dra till Källsta med Sandra och träffa Elin och sedan se American History X.

Ha de gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0