Orka...

Jag orkar inte plugga men jag saknar ganska mycket inspiration om jag säger så. Har renskrivit antckningar i flera dagar nu. Nu har jag dock bara plattektonik och jordbävningar kvar och det var den föreläsningen som jag missade när jag åkte hem för påsk. Så det känns sådär om jag ska vara ärlig. Nu ska jag försöka lära mig olika förkastningszoner med mera med mera. Jag vill bara gå och lägga mig under mitt täcke och titta på film. Men det är rena rama önsketänkandet. Jag ska i alla fall hem jättekort nästa helg för en arbetsintervju och träffa familjen lite kort. Det ska bli skönt att komma bort från Sollet lite i alla fall...

Nu ska jag i alla fall vända åter till geovetenskapens underbara värld...



Kommentarer
Annie

haha vet du vad? Jag skulle jättegärna vilja läsa nån slags geovetenskaplig kurs nån gång, verkar asintressant! värsta spännande med kontinentalförskjutning ju!! :D

2010-04-23 @ 18:27:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0