Lyx

Ja ibland bara man måste lyxa till det lite :). Eller egentligen varje dag! Varför ska man annars leva liksom? ;). Ja idag har jag i alla fall gjort en lyxig middag bestående av köttfärssås (första gången sen jag flyttade till Sollet), jasminris (det bästa som finns, går att äta till allt) och lyssna noga (eller läs noga): FYLLDA CHAMPINJONER! Visst är det avancerat och coolt. Jag fyllde dem med färsost med smak av vitlök och örter och det var helt underbart gott. Det bästa sättet att äta champinjoner på utan tvekan. :).


Hehe mina såg inte riktigt ut så här (mycket godare) men det var en
fin bild (Från endiet.com)



Kommentarer
Jessica

oooh, det vill jag testa! =) låter underbart ju! hihi, hu blir det med valborg? =)

2010-04-15 @ 09:52:34
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0