Ljuva Vår

Det är varmt ute, solen lyser och det allmännt ganska skönt här uppe i Norrland. All snön är såklart inte borta men det smälter bort ganska mycket varje dag nu så snart är nog all snön borta :). Det ser jag fram mot mycket. Jag och Sandra tog ut våra cyklar ur förråden igår och det var en skön känsla att cykla till skolan. Dock ganska jobbigt så jag inser att min kondition inte är den bästa.

Vårt projektarbete om el Niño och la Niña är in princip klart :). Det känns underbart och vi har bara en del frågor som vi skulle vilja ha svar på. Vi har handledning idag så det är toppen. Det har gått fantastiskt med det här arbetet så det känns skönt att kunna ta det lite lungt nu. Det ska inte lämnas in förrän nästa vecka. :).

Nu ska jag ta itu med mitt nästa hemliga projekt :). Hehe, jag älskar sådana.

Ha de gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0