Ingen mening

Varför anstränger jag mig ens? Varför letar jag ens när jag vet att det jag vill hitta inte finns? Kanske för att jag måste leva på hoppet om att det ska gå. För att erkänna att det inte går, skulle bara göra mig oerhört ledsen. Det blir jag i och för sig ändå när jag letar och letar utan att hitta något.

Ibland hatar jag verkligen att jag min familj och mina vänner finns så oerhört långt bort. Det finns inte en chans att kunna göra minsta lilla spontanbesök. Allt måste planeras, gärna månader i förväg. Annars är det in princip ogenomförbart.

Det finns ingen mening med att hoppas i vissa lägen. Jag sitter fast så är det bara, med superlim just nu. Tyvärr.


Kommentarer
Annie

Usch för avstånd av alla de slag!!! Jag tycker att du ska komma hit på valborg! :)

2010-04-11 @ 13:07:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0