Igen!

Jag fattar inte, hur svårt kan det vara att få tågen att gå när de ska och hur svårt kan det vara att skaffa fram ersättningsbussar egentligen? Mormor hävdar att det beror på att Sj inte tänker, att de totalt saknar framförhållning. DEt känns som ett smärre mirakel att jag lyckades ta mig till Sollet igår men ett stortplus till den snälla personalen på x2000. Men Vänersborg var under all kritik, jag menar hur kan man veta ingenting och i stället hänvisa till Herrljunga som inte ens är har en Sj-butik och alltså inte kunde göra någonting. Det är så grymt dåligt att jag blir oerhört frusterad. Jag har åkt tåg och buss 6 gånger de senaste 9 månaderna och banne mig om tågen gått som de skulle en gång, jag menar EN gång! Är det okej att vara arg då?`Synd att det inte finns så mycket andra transportmedel. Hade de funnits hade jag gldeligen tagit det.


Kommentarer
Jessica

Jag förstår dig precis!!! och så har de mage att ta så mkt betalt de jävlarna! Du får helt enkelt göra som jag och köpa dig en bil ;) haha

2010-04-07 @ 11:48:10
URL: http://expectansy.se
sylvia

Vi är glada att du kom fram i alla fall. Finns det någon protestlista man kan skriva på tro mot SJ alltså.

2010-04-07 @ 13:20:48
Karin

Jag lider med dig! SJ är fan det sämsta företaget någonsin!

2010-04-07 @ 21:07:18
URL: http://kakochdonk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0