Tur


Jag har verkligen tur som har sådana helt underbara vänner. jag är verkligen lyckligt lottad. Idag var jag, Jessica och Annie hemma hos Karin och pratade och drack te och åt muffins med hallon. Det var det bästa jag gjort på länge och det var kul att höra hur det var med alla och höra allt skvaller ;). Vi ska ses imorgon igen på Julias avskedsfest, det ska bli kul att träffa henne igen och jag hoppas att de får det bra i Austarlien, trots alla sandstormar. Nej det ska nog gå bra. :) Haha nej nu ska jag sätta mig och titta lite på tv, det är en lyx jag inte har (än).

Imorgon blir det shopping och idag kom studiepengarna (gäller bara att inte göra slut på allt jag måste faktiskt betala räkningarna).

Puss Sofia


Kommentarer
Jessica

jag ahde jätte kul! Har saknat dig mer än jag trott!!!!

2009-09-25 @ 22:05:34
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0