Tillbaka


Har precis pressat ner locket på resväskan, det gick faktiskt och jag fick med mig allt. Det känns lite konstigt jag trodde inet att det skulle gå. Å andra sidan väger den ett ton så det kan bli spännande imorgon på tåget. Det känns konstigt att åka tillbaka och en stor del av mig vill stanna kvar här där allt är tryggt och där jag har mina vänner. Men någon gång måste man bli vuxen och att skjuta upp det kommer inte göra det lättare. Men jag önskar ändå att jag kunde stanna här. Okej, en liten del av mig vill tillbaka till S. för trots allt så älskar jag att plugga ikk och att träffa alla underbara människor. Det är tur att jag har en massa planer ända fram till jul nästan så jag kommer definitivt inte vara fast i vildmarken även om mycket tid kommer spenderas med. Det jag har att se fram mot är besök av min syster och mina vänner, en tripp till Örebro för en lasse konsert och så kanske en sväng förbi Gävle lite längre fram vem vet. Tillbaka hit funderar jag på att åka men allt känns så stressigt och långt men jag vet inte hur länge jag kan klara av utan mop :). Jag är nervös inför imorgon fast jag inte borde eller så är det precis det jag borde jag vet inte. Men jag ska i alla fall åka tillbaka imorgon, tillbaka norrut.

Puss Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0